Verkkokaupan toimitusehdot

Tilaaminen

Tilaaminen tai ostaminen Barfix Oy:n verkkokaupasta vaatii rekisteröitymisen. Asiakkaan rekisteröidyttyä hänelle lähetetään käyttäjätunnus ja salasana, joita hän voi jatkossa käyttää tilaamiseen. Asiakas sitoutuu säilyttämään ja käyttämään tunnuksiaan siten, että ulkopuoliset eivät saa tunnuksia haltuunsa. Mikäli käyttäjätunnus tai salasana unohtuu, ottakaa yhteyttä meihin sähköpostilla sales at barfix.fi .

Tilaaminen tapahtuu ostoskorin avulla ja kun ostoskori on valmis, täytetään tiedot ja napsautetaan Tilaa.

Kun tilaus tulee järjestelmäämme, lähetämme asiakkaalle tilausvahvistuksen sähköpostilla. Kun olemme vastaanottaneet tilauksen ja asiakkaalle on lähetetty tilausvahvistus sähköpostilla, se on asiakasta sitova.

Tuotteiden hinnat ovat tuotteen toimituspäivänä voimassaolevan hinnaston mukaisia. Kaikki hinnat ovat ilman arvonlisäveroa ja vero lisätään hintaan ja laskutetaan asiakkaalta kulloinkin voimassa olevan lainsäädännön mukaan.

Toimitus

Tuotteet toimitetaan asiakkaan tilauksen yhteydessä ilmoittaman toimitusosoitteen mukaiseen postitoimipaikkaan.

Asiakas voi tilata tuotteita vain Suomessa sijaitseviin toimitusosoitteisiin.

Asiakas kuittaa toimituksen vastaanotetuksi allekirjoituksellaan.

Normaali toimitusaika varastotuotteille on 1-2 päivää tilauksesta. Tilaustuotteiden toimitusaika vaihtelee muutamasta päivästä 4 viikkoon. Mikäli tilauksen käsittely kestää normaalia pidempään, pyrimme ilmoittamaan siitä asiakkaalle.

Suurin osa tuotteista toimitetaan Postin Postipakettina.

Laskuun lisätään käsittelykuluina 6,5 euroa ( + alv )  ja postimaksu painon mukaan.

Tuotteillamme on tehtaan myöntämä, tuotekohtainen takuu.

Palautukset

Noudatamme  Kuluttajansuojalakia, jonka mukaan käyttämätön tuote voidaan palauttaa 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta. Huomaa, että palautusoikeus ei koske tilaustuotteita eikä yritysasiakkaita.

Tuotteiden palautuksista on aina sovittava erikseen toimittajan kanssa. Pyydämme, että otatte yhteyttä asiakaspalveluumme  ennen tuotteen palautusta. Palautettavien tuotteiden on oltava käyttämättömiä ja alkuperäispakkauksessaan.

Virhe ja reklamaatiot

Asiakkaan on välittömästi toimituksen tapahduttua tutustuttava tuotteeseen ja tarkistettava havaittavat mahdolliset virheet ja puutteellisuudet sekä ilmoitettava havaituista virheellisyyksistä ja puutteellisuuksista meille sähköpostitse  sales at barfix.fi.

Huomautus on tehtävä seitsemän päivän kuluessa tilauksen saapumisesta tai vastaanottamisesta.

Barfix Oy:n vastuu tuotteen virheestä rajoittuu ensisijaisesti sen vastuulla olevan virheen korjaamiseen tai virheettömän tavaran toimittamiseen. Barfix Oy ei vastaa asiakkaan tai Barfix Oy:stä riippumattomien kolmansien osapuolien aiheuttamista virheistä.

Kaikki palautuksesta aiheutuvat kustannukset maksaa palauttaja ellei toimituksessa ole selkeää toimittajasta johtuvaa virhettä.

Kustannusten ja vahinkojen korvaaminen

Barfix Oy:n vastuuseen ja vahingonkorvausvelvollisuuteen sovelletaan kuluttaja-asiakkaan tekemissä tilauksissa kuluttajansuojalain säännöksiä myyjän vastuusta. Barfix Oy:n vastuu on enintään Suomen pakottavan lainsäädännön mukainen.

Muut ehdot

Asiakkaan antamia tietoja voidaan käsitellä Barfix Oy:n verkkopalvelun asiakasrekistereissä henkilötietolain sallimin ja velvoittavin tavoin. Barfix Oy:llä on oikeus muuttaa maksutapoja sekä tuotteiden ja niiden toimitukseen liittyviä hintoja.

Barfix Oy:n verkkokaupassa olevien tuotteiden ja palveluiden markkinointiin sovelletaan Suomen lakia. Ennakkotiedoissa, sopimusehdoissa ja sopimussuhteessa käytetään Suomen kieltä.

Jos Barfix Oy ja asiakas eivät pääse neuvotteluteitse yhteisymmärrykseen mahdollisessa riitatilanteessa , kuluttaja-asiakas voi saattaa riita-asian kuluttajavalituslautakunnan käsiteltäväksi. Vaihtoehtoisesti riita-asia voidaan saattaa myös asiakkaan kotipaikan tai Helsingin käräjäoikeuden käsiteltäväksi.